piątek, 11 października 2013

20. Ich paczki? Paczki do, której nie należysz?

Zanim pomyślicie, że Maxi i Ludmiła komponują piosenki o miłości proszę zjedźcie na sam dół! 

Naty

Kiedy wszystko w naszym życiu zaczyna się układać, przestajemy zwracać uwagi na kłopoty i problemy innych. Nie dostrzegamy cierpienia naszych przyjaciół. Przychodzi jednak taki czas, w którym uświadamiamy sobie jakie popełnialiśmy błędy. Zostawienie najbliższych to wielka zbrodnia. Właśnie dlatego razem z Maxim, Camilą, Andresem oraz Marco i Fran podążamy teraz w stronę szpitala. Nie odwiedzaliśmy Leny już pod ponad tygodnia, a biedaczka nie może jeszcze wyjść. Co z nas za przyjaciele!? Czasem wydaje mi się, że tylko cierpiący może zrozumieć cierpiącego... Doskonałym przykładem są Leon, Viola i Tomas. Nie układa im się, jednak codziennie odwiedzają chorą dziewczynę. Czy tak to działa? 

Lena

Nie potrafię powiedzieć co działo się tuż przed wypadkiem. Pamiętam tylko Braco wołającego o pomoc. Jednak nie to boli mnie najbardziej. Już od dłuższego czasu nikt mnie nie odwiedza.Naewt siostra przestała interesować się moją osobą. Nie spodziewałam się po niej tego. Zastanawiam się też co ją tak zmieniło. 

Ludmiła
dfg

Korzystam właśnie z tego, że nikogo nie ma w Studiu i komponuje. Na razie nie wychodzi z tego nic sensownego jednak małymi kroczkami moje dzieło nabiera kształtów. 
Pero, todos los
desaparece lentamente
A pesar de que se
no recuerdo
Pero, en la vida de
algo empieza
Recuerdo el momento en que - tak to piosenka o Maxim. O tym jak bardzo mi go brakuje. Gdybym tylko mogła cofnąć czas... 
- Komponujesz? - nagle przed moimi oczyma pojawiła się rozpromieniona twarz. Nie znałam tego chłopaka jednak intrygował mnie. Dlaczego 
podszedł do mnie z taką pewnością? Kim jest? Co tutaj robi? 
- Takim tonem do gwiazdy!? - nie rozumiem z jakiego powodu znów wstąpiła we mnie dawna Ludmiła. Może taka jest moja tarcza? Tak bronię się przed światem? Chłopak lekko się wycował. Zraziłam go. Poznał królową. Nie poznał Ludmiły. 
- Poczekaj! - poprosiłam - Nie chcę abyś miał o mnie złe zdanie. Jestem Lu... Mila, Mila jestem. 
- Federico. Nowy uczeń. Widziałaś może dyrektora? - zapytał, a jego twarzy znów pojawił się uśmiech. 
- Już nikogo tu nie znajdziesz. Wszyscy w szpitalu. - wyjaśniła, chyba nie do końca zdając  
sobie sprawę o jak niedawna zna chłopaka
- W szpitalu? Coś się stało? - zdziwił się
- Ty nic nie wiesz! Lena, dziewczyna z ich paczki miała wypadek. - Sprostowała szybko.
- Ich paczki? Paczki do której nie należysz? - fakty o blondynce co raz to bardziej zaskakiwały chłopaka. 
- Kiedyś byłam inna. Raniłam ludzi. A oni... nie rozumieją, że naprawdę się zmieniłam. - podczas opowieści Ludmiły Fede otrzymał wiadomość. Pożegnał dziewczynę i obiecał, że już jutro zobaczą się w szkole. 

Maxi

Cały czas myślę o Ludmile. Nie wiem co dalej robić. Zawsze w takich sytuacjach komponuje... 
Nadie del entorno
No existe una sospecha
Ese solía ser el
Algo estaba conectado
Nadie se acuerda
Lo que antes era
Sólo en la cabeza
Rizos Algo 

Mila y Ax
Nadie sospecha
Blonde y el
Nadie se cree
Una vez amigos
Ahora olvidar
Acerca de la otra

Ahora existe la posibilidad (Existe la posibilidad de una oportunidad)
Para reparar los errores (De nuevo Start)

Ahora existe la posibilidad (Hay una posibilidad)
Para reparar los errores

corregir errores - ta piosenka jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że ta dziewczyna jest mi potrzebna. 
- Mogę usłyszeć całą? - zapytał Pablo, który pojawił się za moimi plecami
- Ja teraz chce ci coś przedstawić, Pablo. - w drzwiach stanęła dziewczyna, która zajmowała teraz cały mój umysł. Nie chcąc stracić szansy, bez większego namysłu, zacząłem grać. 

Ludmiła 

Ta melodia... Ta muzyka... Maxi gra moją piosenkę! Przeszedł mnie przyjemny dreszcz. Myślimy o tym samym? Łączy nas coś wyjątkowego? 
Nadie del entorno
No existe una sospecha
Ese solía ser el
Algo estaba conectado
Nadie se acuerda
Lo que antes era
Sólo en la cabeza
Rizos Algo - chłopak grał, śpiewał, a ja nadal nie pojmowałam co tak naprawdę się dzieje. Pozostało mi tylko się dołączyć. 
Pero, todos los
desaparece lentamente
A pesar de que se
no recuerdo
Pero, en la vida de
algo empieza
Recuerdo el momento en que - oczy chłopaka wyrażały wszystko. Nie, nie tonęłam w nich. To byłam by oznaka miłości. 
Mila y Ax
Nadie sospecha
Blonde y el
Nadie se cree
Una vez amigos
Ahora olvidar
Acerca de la otra

Ahora existe la posibilidad (Existe la posibilidad de una oportunidad)
Para reparar los errores (De nuevo Start)

Ahora existe la posibilidad (Hay una posibilidad)
Para reparar los errores
corregir errores - dale wykonywaliśmy razem, nie spuszczając z siebie wzroku. Żadne z nas nadal nie rozumiało o się stało

________________________________

TUŁMACZENIE: 

Nikt z otoczenia 
Nie ma podejrzeń 
Że kiedyś ich 
Coś łączyło 
Nikt już nie pamięta 
Co było kiedyś 
Tylko w ich głowach 
Coś się kłębi  

Jednak wszystko
powoli znika
Już nawet oni 
Nie pamiętają 
Jednak w życiu 
coś się zaczyna 
I pora przypomnieć sobie o tym 

Mila i Ax 
Nikt się nie domyśla
Blondynka i ten
Nikt nawet nie rozmyśla 
Kiedyś przyjaciele
Teraz zapomnieli 
O sobie nawzajem

Teraz jest szansa( Jest szansa, Jest szansa ) 
Aby naprawić błędy ( Od nowa, Zacząć ) 

Teraz jest szansa ( Jest szansa ) 
Aby naprawić błędy
Naprawić błędy

Po długiej walce z samą sobą wreszcie napisałam. Nie najlepszy jest, ale mam nadzieję, że się nie obrazicie. Mam probleny z nauczycielką z przyrody... 

Aga


5 komentarzy:

  1. Przepraszam, lecz mój komentarz nie będzie długi, gdyż niedawno wstałam.
    Nareszcie dodałaś nowy rozdział. Oczywiście, jest bardzo dobrze napisany.
    Jestem całym sercem za Naxi, ale jeżeli połączysz Ludmiłę z Maxim, to również będzie ciekawie. Oryginalnie, a to jest bardzo ważne! :D
    Zapraszam również do siebie. Liczę na szczerą opinię, pod najnowszą notką:
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Naxi, jednak ta historia musi mieć piękne zakończenie więc postaram się coś wymyślić.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To się zobaczy. Kiedyś byłam fanką Tomasa a teraz? Już sama nie wiem.

      Usuń
  3. genialny <333
    Wow Maxi i Ludmiła, ciekawie *.*
    czekam na kolejny ;****

    OdpowiedzUsuń