sobota, 24 sierpnia 2013

5. Francesca, pokarzesz nam coś?

Angie

- ... oraz Martina Saletti. Pozostałym uczestnikom dziękujemy i zapraszamy w przyszłym roku. Kolejny etap odbędzie się w sali obok już za piętnaście minut. - wygłosiłam i spojrzałam na uczniów. Jedni skakali ze szczęścia, a drudzy ze smutkiem opuszczali szkołę. Wypatrzyłam Violę. Spodziewałam się na jej twarzy ogromnego uśmiechu. Ona jednak... płakała?? Podbiegłam do niej i szybko spytałam co się stało.
- To była moja jedyna szansa na normalne życie, a
ja ją zmarnowałam! - wykrzyknęłam
- Jak to? Przecież byłaś jedną z najlepszych! - zdziwiłam się
- Ale... ale ty mnie nie wyczytałaś. - wyjaśniła, a ja przestudiowałam moją listę.
- O rany! Widocznie gdy spisywaliśmy najlepszych musiał wystąpić jakiś błąd. Wybacz kochanie! - przytuliłam ją. Zauważyłam, ze się uśmiecha.
- Naprawdę? - zapytała nie pewnie
- Tak! Zaraz spróbuję wszystko odkręcić. - zapewniła i odbiegła.

Tomas

Już od dłuższego czasu przyglądałem się pewnej dziewczynie. Była taka... Pfff! Mam przecież Camilę!
- Gratuluję Tomy! - usłyszałem za sobą. Dopiero po chwili zorientowałem się, że to rudowłosa piękność.
- Dziękuje. - uśmiechnąłem się.
- Słyszałeś już, że będziecie tańczyć z uczniami ze studia? - zapytała
- Nie, ale mam nadzieję, że będę w parze z tobą. - poszerzyłem swój uśmiech.
- Oh, jesteś taki kochany!!

Naty

Nie wierzyłam własnym uszom. To chyba jakaś pomyłka. Ja... ja nie mogłam się dostać!! Nie jestem nawet w połowie utalentowana jak ludzie który się nie dostali. No ale cóż. Nawet jeśli naprawdę się dostałam to na pewno nie zdam egzaminu z tańca.

Violetta

Po piętnastu minutach wszyscy udali się do sali. Na środku żółtego parkietu stała Anige w towarzystwie mężczyzny w turkusowym swetrze. Pod ścianą stało dziesięcu uczniów.
- Witajcie na kolejnym etapie przesłuchań do Studia 21. - ciocia zaczęła. - Waszym zadaniem będzie w szybkim  tempie nauczyć się układu zaproponowanego przez naszych obecnych studentów. Podzielimy nas na trzy osobowe grupy. Pierwsza grupa to: Tomas Heredia, Violetta Castillo oraz Lucia Satale. Camila nauczy was swojego tańca. W grupie Francescy znajdą się: Marco Tavelli, Lena Perdido i Claudia Rico. W kolejne grupie zatańczą: Natalia Perdido, Broduey Calixto i Diego Dominguez. Macie szczęście bo waszym nauczycielem będzie najlepszy tancerz w szkole, Maxi. 

Naty

Gdy nauczycielka wskazała mojego nauczyciela poczułam, że robię się czerwona. Nie chciałam z nim tańczyć, nie chciałam z nim rozmawiać, nie chciałam mieć z nim nic wspólnego. No ale koniec końców podszedł do mnie.
- No... no wiesz... - nie potrafił nic z siebie wykrztusić. - Reszta grupy już jest gotowa więc pomyślałem, że... że zaczniemy. 
- Dobrze. - zgodziłam się i podążyłam za nim. Już po chwili tańczyliśmy układ Maxiego. Był taki cudowny! Oczywiście układ, a nie Maxi. No dobra, on trochę też. Naprawdę ma talent. 
- Łapiecie? - zapytał po kilku próbach. 
- Trochę. - odpowiedział czarno skóry chłopak. Nie wiedziałam czy ma na imię Broduey czy Diego. 
- Który z was to Broduay, a który Diego? - Maxi pomyślał o tym samym. 
- Ja jestem Diego. - odpowiedział chłopak w skórzanej, kurtce, a ten drugi najwyraźniej uznał, że już wszystko jasne i już nie musi się przedstawiać. 
- Super. To tańczymy jeszcze raz. 

Tomas

Ucieszyła mnie, że to Cami pokarze nam układ. Gdy się zebraliśmy okazał się, że mam współpracować z tą śliczną... Grr! Znowu zapomniałem o Camili! Co się ze mną dzieje!? 
- Zaczynamy? - zapytałam moja ukochana.
- Tak. - odpowiedzieliśmy chórem. Cami zaczęła tańczyć. Układ nie był trudny. Od razu załapałem. Po kilku minutach rudowłosa zarządziła, krótką przerwę. Pociągnęła za sobą Lucię i tłumaczyła jej co robi źle. Postanowiłem zagadać do dziewczyny, która od dobrej godziny zaprząta mi głowę.
- Jaki ci się podoba?
- Czemu pytasz? - zdziwiła się
- No nie wiem. Po prostu...
-Tomy! - moja dziewczyna przerwała mi wypowiedź. - Pamiętasz, że wieczorem pomagamy Fabianowi w barze.
- Tak, oczywiście. - zapewniałem
- Jak skończymy, to zostaniesz na chwilę prawda??
- Jasne. - uśmiechnąłem się i zauważyłem jak Viola się odsuwa.

Camila

Ta dziewczyna ewidentnie kleiła się do mojego chłopaka! Nie! Tak nie może być! Ja już dopilnuję, żeby się tu nie dostała! Zaraz... Jestem aż tak okrutna żeby z zazdrości zrobić komuś wielką krzywdę?? Zachowuję się ja Ludmiła. Staje się arogancką dziewczyną dbającą tylko o siebie. Nie potrzebuje podstępu by mój chłopak nadal mnie kochał.


Fran

Nadeszła pora by nauczyć moją grupę tańczyć. Wszyscy stali obok mnie i czekali na instrukcje. Ja jednak nie mogłam się skupić. Ten chłopak, Marco. Dziwnie na mnie działał. Patrzył na mnie takim wzrokiem jakby zaraz miał mnie zabić. Jednak i tak czułam się niezwykle. Czułam się kochana.
- Francesca, pokarzesz nam coś? - zapytała mnie Claudia.
- T... tak. - obudziłam się z transu,a chłopak zachowywał się tak jakby doskonale wiedział, że utonęłam w jego oczach. Odwróciłam wzrok i zaczęłam tańczyć. Nie zwracałam uwagi na to czy grupa nie popełnia błędów. Bałam się, że gdy na nich spojrzę znowu nie będę mogła wydobyć z siebie dźwięku.

Angie

- Nadeszła pora by grupy pokazały na co je stać. Zaczniemy od grupy Francescy. - wygłosiłam. Dziewczyna włączyła magnetofon i cała czwórka zaczęła tańczyć do piosenki junto a ti. Szło mi świetnie. Szczególnie Lenie. Jest świetną tancerką. Potem przyszedł czas na grupę Maxiego i jego układ Hip hopowy. Tańczyli równie dobrze jak poprzednicy. Kolejna tańczyła grupa Camili. Patrzyłam na moją kochaną Violę i nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Była świetna! Podczas występów innych grup miałam przed oczami tylko jej świetne ruchy. Dobrze, że tym razem tylko Gregorio ocenia bo nie byłabym w stanie tego zrobić. Nauczyciel nie potrzebował nawet przerwy by wyłonić najlepszą piętnastkę.

Gregorio

Nie miałem problemu ze wskazaniem osób, które przechodzą dalej. Jeśli ktoś nie ma talentu, zauważam to od razu.
- Najlepsza piętnastka to:  Tomas Heredia, Diego Dominguez, Claudia Rico, Marco Tavelli, Martina Saletti, Lena Perdido, Broduey Calixto, Mercedes Laji, Natalia Perdido, Violetta Castillo, Marlena Xabid, Carlo Krexio, Palbo Blonco, Lodovica Rambello, Candelaria Mojaczy. - ogłosiłem. Nie bawiłem się w żadne przemowy. Pablo na pewno wspomniał by o tym, że reszta ma się nie przejmować, że wszyscy mają mnóstwo talentu, a ja nie będzie na takie głupstwa marnował swojego cennego czasu.


Tomas

Gdy tylko nauczyciel tańca wypowiedział moje imię podbiegłem do Cami. Dziewczyna rzuciła mi się na szyję. Chwilę staliśmy przytuleni. Później złożyła na moich ustach delikatny pocałunek. Dzięki temu zrozumiałam, że naprawdę ją kocham i przestałem myśleć o tej pięknej dziewczynie.

Angie

Wiedziałam, że Viola przejdzie dalej. Gdy już przestałam rozmyślać o tym jaką ma utalentowaną uczennicę, podałam wszystkim instrukcje dotyczące dotarcia do sali w, której ma się odbyć ostatni etap. Wszyscy od razu się tam udali. Podczas tego egzaminu Beto miał wyeliminować czwórkę uczniów. Reszta nauczycieli również wysłucha muzyki granej przez uczniów i wskaże kolejną piątkę, która odpadnie.

Beto

Zaraz pierwszy kandydat miał wejść do środka. Nie wiem czy zdecyduje kto był najgorszy. Musze się skupić i może coś z tego wyjdzie.

Broduay

Miałem grać pierwszy. Chociaż doskonale posługiwałem się gitarą i tak zżerały mnie nerwy. Podążyłem za nauczycielką, która mnie zawołała. Wziąłem instrument do ręki i zapomniałem o wszystkim. Po prostu grałem.

Beto

- Zdecydowałem, że Candelaria Mojaczy, Carlo Krexio, Palbo Blonco oraz Mercedes Laji nie zostaną uczniami Studia. Przykro mi. - ogłosiłem. Mogło się wydawać to dziwne, ale mówiłem z uśmiechem na ustach. Chciałem rozweselić osoby, którym się nie udało.
- Musicie wiedzieć, że dostała się tylko szóstka z was. - Angie kontynuowała. - A są to: Natalia Perdido, Violetta Castillo, Tomas Heredia, Lena Perdido, Diego Dominguez oraz Broduey Calixto. Grotulujemy wszystkim uczestnikom. Doszliście bardzo daleko.

Naty

Wszyscy piszczeli, skakali i płakali ze szczęścia. Tylko ja stałam zdziwiona i nie wiedziałam co ze sobą zrobić.
- Naty! Udało się! - z transu wybudził mnie głos siostry
- Ta... tak. - potwierdziłam chociaż nie bardzo w to wierzyłam.
- O... ktoś tutaj idzie. - zauważyła Lena. Maxi podążał w nasz stronę.
- Możemy porozmawiać? - zwrócił się do mnie
- To ja lecę, spotkamy się w domu! - oznajmia siostra
- Tak, oczywiście. -  zgodziłam się.
- No... bo wiesz... ja... ja pomyślałem, że...

_______________________________________________________

O rany! Kolejny komentarz, pierwszy obserwator i tyle wyświetleń! Jesteście wspaniali! Z tego powodu macie długi rozdzialik. Planowałam zmieścić w nim tylko przesłuchania u Gregorio, ale jak już zaczęłam to nie mogłam skończyć. Czekam na komentarze :- ) 

4 komentarze:

  1. super <333
    haha, rozbawiła mnie Fan pacząca na Marco ;***
    czekam na next ;**

    wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obserwujesz bloga :-) Szkoda, ze tylko ty. Postanowiłam, ze koleny dodam jak ktoś inny skomentuje.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja osobiście jestem fanką Tomaletty, ale aby ucieszyć fanki Leona postaram się wpleść też trochę Leonetty.

      Usuń