wtorek, 20 sierpnia 2013

3.Twoja mama była wspaniałą osobą.

" Koła rodzinnego nie
 tworzy się cyrklem "

Stanisław Jerzy Lec


Naty

- Naty, ja nie mogę pojawić się na przesłuchaniach. Wiem, że miałyśmy tego dnia nie iść do szkoły, ale mam ważną klasówkę i... - nie dałam jej dokończyć
- Klasówkę! To twoje ostatnie dni w tej szkole a ty myślisz o klasówkach!?
- A jak się nie dostanę?
- Nie chce słyszeć, że się nie dostaniesz. Idziemy tam i kropka!

Violetta

Nie dawno skończyłam piosenkę. Tak bardzo się cieszę! Teraz już wiem jak to jest. Cieszyć się każdym dniem, budzić się z uśmiechem na ustach. Tak bardzo chciała bym bliżej poznać ciocię. Pragnę by opowiedziała mi o mamie. Powiedziała mi jak zmarła. Tata mówił, że to był tragiczny wypadek, ale nigdy nie wdawał się w szczegóły. Rozumiem, że to dla niego trudne, ale niewiedza  jest jeszcze gorsza. Czuję, że wiąże się to z tym, że tata tak długo nie pozwalał mi na kontakt z muzyką. Z moich rozmyśleń wyrwało mnie delikatne pukanie do drzwi.
- Proszę! - krzyknęłam, a w drzwiach stanęła Angie.
- Cześć Violu. - przywitała się - Nie przeszkadzam?
- Nie, możesz wejść. - oznajmiłam. Ciocia usiadła na łóżku.
- Rozumiem, że oczekujesz ode mnie wyjaśnień. Nie wiesz dlaczego dopiero teraz się z wami skontaktowałam, czemu nie wiedziałaś o moim istnieniu i za pewne nie rozumiesz wielu rzeczy związanych z Marią.
- Nie pragnę wyjaśnienia. Chcę dowiedzieć się czegoś o mamie, o tobie. Zawszę to tata był dla mnie jedyną rodziną. Nie wiem jak to jest mieć ciocię, brata, siostrę... Zawsze myślałam, że już nigdy tego nie doświadczę, czułam, że to nie możliwe.
- Twoja mama była wspaniałą osobą. Już jako dziecko uwielbiała śpiewać. Zresztą tak sama jak ja. O jej śmierci nie mogę ci za wiele powiedzieć. Obiecałam Germanowi, że będę to trzymać w tajemnicy. Sam zdecyduje kiedy się o tym dowiesz.
- Rozumiem. - powiedziałam cicho. Tak naprawdę nic nie było dla mnie jasne. Wiele moich pytań nadal pozostało bez odpowiedzi. Angie uśmiechnęła się i wyszła. Poznałam ją dopiero rano, a już jest mi bliska.

Tomas 

Całe popołudnie pracowałem nad piosenką. Cami co marę minut dzwoniła by spytać się jak mi idzie. Nie ukrywam, że trochę mi to przeszkadzało, ale rozumiem ją. Bardzo zależy jej na tym bym się dostał. Mam wrażenie, że bardziej niż mi. Będziemy wtedy spędzać ze sobą więcej czasu i zdobędziemy pretekst do spotykania się bez obecności Fabiana. Przyniesie to wiele korzyści, ale nie będę miał czasu na pracę. Zaczynam wątpić czy ma to sens.

Naty

Lena męczy mnie, że nie ma ochoty iść. Ciągle powtarza, że się nie dostanie. Po pewnym czasie przestałam uświadamiać ją, że będzie inaczej, bo gdy próbuję to ona nawet mnie nie słucha. Gdy poprosiłam by zaśpiewała mi piosenkę, którą napisała nawet nie odpowiedziała.
- Postanowiłam jednak ci ją zaśpiewać. - usłyszałam z za drzwi
- Wejdź. - powiedziałam z uśmiechem. Siostra weszła. Zaczęła grać a chwilę potem jej melodyjny głos roznosił się po całym pomieszczeniu.


Oye, escúchame bien
Respira y déjate temblar cual papel
Si cress que si

Rueve a intentar
Y no te rindas
Ni por casualidad



Mira el sielo
Intenta cambiarlo
Piensa que quieres
Y corre a buscarlo
Siempre tu puedes
Volver a intentarlo
Otra vez
Tu puedes
Otra vez
Si quieres



Veo veo que ves
Olvida todo
Y díselo de una vez
Si crees que si
No puedes fallar
Sera tu sueño echo realidad



Mira el cielo
Intenta cambiarlo
Piensa que quieres
Y corre a buscarlo
Siempre tu puedes
Volver a intentarlo
Otra vez
Tu puedes
Otra vez
Si quieres



Lo sé y tu sabes bien que si lo sientes
Va a siceder
Entonces si
No puedas fallar
Lo que imagina sera realidad



Mira el sielo
Intenta cambiarlo
Piensa que quieres
Y corre a buscarlo
Siempre tu puedes
Volver a intentarlo
Otra vez
Tu puedes
Otra vez
Si quieres
Si quieres

- Ślicznie! - wykrzyczałam gdy skończyła
- Naprawdę tak myślisz? Mi się wydaje, że pod koniec trochę fałszuje. - nie dowierzała
- Tak! Na pewno się dostaniesz. - zapewniała
- Serio?
- Tak! Jak nie mam takiego talentu jak ty. Masz dużo większe szanse się dostać. 
- Na pewno nie dostaniesz się jeśli nie dokończysz piosenki! 
- Racja! Już zabieram się do roboty! 

_________________________________________________________________

Pojawił się pierwszy komentarz! Dziękuje! Wydaje mi się, że ten roździał jest trochę dłuższy od pozostałych. Postaram się by kolejne miały podobną długość. Dodam go za trzy dni lub gdy pojawi się komentarz. 
Wasza Agusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz