środa, 21 sierpnia 2013

4. Naty, Naty, Naty.

Dzień przesłuchań 

Violetta 

Jeszcze chyba nigdy się tak nie denerwowałam. Co prawda piosenkę mam doskonale wyćwiczoną ale jednak istnieje możliwość, że się pomylę. Poza tym zaraz potem czeka mnie egzamin z tańca, a to nie wychodzi mi tak dobrze jak śpiew.

Tomas 

Jestem już w drodze na przesłuchania. Camila pomogła mi zdobyć wolny dzień u Fabiana. Gdyby nie ona na pewno ścierał bym teraz stoliki.

Violetta 

Stoję właśnie przed salą w, której odbędą się przesłuchania. Przyszło więcej osób niż mogłam sobie wyobrazić. I pomyśleć, że dostanie się tylko dziesięć osób. W tym całym zamieszaniu ledwo zauważyłam moją ciocię wychodzącą z sali.
- Pragnę powitać was na przesłuchaniach do studia 21. - zaczęła - Dzisiaj nauczyciele i uczniowie ocenią wasz śpiew i zdecydują czy przystąpicie do egzaminu z tańca. W jury zasiądą: Dyrektor Studia: Antonio, Geregorio, Beto, Pablo oraz ja - nauczyciele. A przede wszystkim piątka naszych uczniów: Ludmila, Leon, Camila, Maximilian i Francesca. Teraz zapraszamy Tomasa Heredię, który zaśpiewa piosenkę " Verte de lejos "

Tomas

Wywołali moje imię. Zacząłem przepychać się przez tłumy ludzi by dostać się do sali. Gdy już mi się to udało zobaczyłem siedzących przy stolikach dziesięć osób. Jedną z nich była moja Cami. Uśmiechnąłem się do niej, a ona odpowiedziała mi tym samym. Jeden z nauczycieli pozwolił mi zacząć. Tak też zrobiłem:


                                                      Cómo explicar?
No dejo de pensar en ti,

en nosotros dos...
Cómo escapar?
De una canción
Que hable de tí,
Si eres mi canción.

Puedo vivir
Como en un cuento,
Si estoy contigo,
Que revive
a cada página
El Amor...

Aunque lo intente,
Ya no puedo más,
Verte de lejos,
Mis ojos
Ya no pueden
ocultar,
Éste misterio.
Me abraza el cielo y
Vuelo sin parar
Hacia tu encuentro.
Llego a tiempo,
Ya no estás,
Alguien...
Ha ocupado
Mi Lugar...!!

Recuérdale,
Qué un día
Nos encontraremos,
Y te perderá...
Dile también,
Que inevitable
Es el destino,
No me detendrá.

Podrás vivir
Como en un cuento,
Pero conmigo.
Yo te besaré
Y despertará
El Amor...

Aunque lo intente,
Ya no puedo más,
Verte de lejos,
Mis ojos
Ya no pueden
ocultar,
Éste misterio.
Me abraza el cielo y
Vuelo sin parar
Hacia tu encuentro.
Llego a tiempo,
Ya no estás,
Alguien...
Ha ocupado
Mi Lugar...!!.


Gdy skończyłem Camila zaczęła mi bić brawo. Po chwili cały skład jury do niej dołączył. Ja tylko się uśmiechnąłem.
- Dobrze. Teraz wystawimy oceny od jeden do dziesięciu. - oznajmił mężczyzna z siwymi włosami. Wszyscy podnieśli białe kartki z liczbami. Od mojej ukochanej dostałem dziesięć punktów, a suma reszty to czterdzieści siedem. Zaraz jeszcze pewna blondynka nie wystawiła oceny. Siedziała z otwartą buzią i mrugała oczami.
- Ludmila, jaka jest twoja ocena? - pogoniła ją nauczycielka, a dziewczyna podniosła kartonik z liczbą dziesięć. Przyznam, że trochę mnie to zdziwiło.
- Dobrze, czyli razem masz sześćdziesiąt siedem punktów. Gratulacje. - Oznajmił łysawy nauczyciel. A ja udałem się w stronę wyjścia. Kolejna wchodziła dziewczyna o imieniu Lena Perdido.

Naty 

Moja siostra zaraz ma śpiewać. Zapytałam jednego z nauczycieli czy mogę oglądać jej występ. Zgodził się więc razem z Leną weszłyśmy do klasy. Lena przywitała się i złapała mikrofon. Poczułam na sobie wzrok jednego z chłopaków. Był ubrany w bluzę, a na głowie widniała czapka z daszkiem. Lena śpiewała a on nadal nie odrywał ode mnie wzroku. Zamiast skupić się na śpiewie skupiał się na mnie. A ja na nim. Lena
skończyła nawet nie wiedziałam kiedy. Dostała od jury siedemdziesiąt jeden punktów. Teraz była moja kolej.

Maxi 

Nie mogłem oderwać oczu od tej dziewczyny. Bardzo chciałem usłyszeć jak śpiewa.
- Naty, zaczynaj. - powiedział, któryś z nauczycieli.
- Naty, Naty, Naty. - szeptałem. Starałem się by nikt mnie nie usłyszał. Jednak Cami, która siedziała obok
mnie mocno szturchnęła mnie w ramie, a to znaczy, że wychwyciła ciche dźwięki. Jej głos był taki melodyjny. Taki piękny. Chciałem by nigdy nie kończyła. Jednak w końcu musiało się to stać. Pablo poprosił nas abyśmy wystawili oceny. Bez wahania podniosłem do góry liczbę dziesięć.

Naty

Po wyjściu z sali nie pamiętałam już ile dostałam punktów. U pamięci utkwiła mi tylko ta dziesiątka. Liczba w ręce tego jedynego. Kazano mi zawołać dziewczynę o imieniu Violetta Castillo. Tak też zrobiłam.

Violetta 

Stałam przy mikrofonie. Muzyka zaczęła grać, a ja nie mogłam wydobyć z siebie żadnego dzwięku. Angie uspokajała mnie swoim wzrokiem. Wreszcie się udało:


 Ahora sabes que

Yo no entiendo lo que pasa
Sin embargo se
Nunca hay tiempo, para nada

Pienso que no me doy cuenta
Y le doy mil y una vueltas
Mis dudas, me casaron
Ya no esperare

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que siento
Todo, todo
Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que tengo
Nada me detendrá

Ahora ya no se
Lo que siento, va cambiando
Y si el miedo que
Abro puertas, voy girando

Pienso que no me doy cuenta
Y le doy mil y una vueltas
Mis dudas, me casaron
Ya no esperare

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar...
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar (No quiero parar)
Ni un segundo (No voy a parar...)
Mi destino es hoy (No, no, no)

Y vuelvo a despertar (No voy a parar)
En mi mundo (No quiero parar...)
Siendo lo que soy (No, no, no quiero parar...)

Y no voy a parar (No, no, no quiero parar)
Ni un segundo (No voy a parar...)
Mi destino es hoy (No...!)

Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que siento
Todo, todo
Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que tengo
Nada me detendrá


- Wspaniale Viola. - pochwaliła mnie ciocia
- Dziękuje. - Uśmiechnęłam się. Spojrzałam na punktację i wyszłam z sali.

Angie

Wyniki były już mi znane. Teraz pozostało już tylko ogłosić je dzieciom
- Tylko trzydzieści osób przystąpi do egzaminu z tańca. A są to... - Wymieniłam już dwadzieścia siedem osób. Pozostała tylko najlepsza siódemka. - ... Tomas Heredia, Marco Tavelli*, Lena Perdido*, Natalia Perdido*, Broduey Calixto**, Diego Dominguez*** oraz...

* - nazwiska znalezione na pewnym forum internetowym o Violi
** - nazwisko Andresa zmienione na Nazwisko Brodueya na potrzeby opowiadania
*** - Prawdziwe nazwisko osoby grającej Diego w serialu. 
____________________________________________________________


Hej. To chyba na razie najdłuższy roździał do tej pory. Trochę nudny, ale musiałam opisać przesłuchania. W następnym będzie jeszcze o czymś innym. Wiem, że nie było komentarza, ale znowu uległam. Z tego powodu roździały będę dodawać gdy będe miała czas. 
Pozdrawiam, Aga.

3 komentarze:

  1. Przed chwilą widziałam tu komentarz. Coś ze mną nie tak??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pisałam komentarz, ale jak widać się usunął ;(
    pisze jeszcze raz:
    super <3333
    poprzednie też super <3333
    czekam na next ;****

    zapraszam do mnie: tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na bloga bo to jeden z nielicznych które wiedziałam o tomaletcie. Dziękuje, że napisałaś. Z racji tego już zabieram się za kolejny :-)

      Usuń