sobota, 4 stycznia 2014

KILKA BARDZO WAŻNYCH INFORMACJI!

Proszę o przeczytanie CAŁEGO tego posta. 

Ponieważ informacji jest dosyć dużo, aby zachować jakiś porządek postanowiłam sporządzić listę w punktach. 

1. Zaktualizowałam kilka zakładek i dodałam nowe. Zapraszam w szczególności na:


Tutaj zmieniłam wszyściutko. Cytaty nie są jeszcze uzupełnione i muszę dodać Wiki, ale obiecuję, ze w najbliższym czasie to zrobię :-)


Nie dodałam jeszcze wszystkich obrazków, ale mimo to zapraszam do pytania :-) 


Ta mi jakoś pewnego dnia strasznie nudno się zrobiło i powstało takie coś :-P Planuję dodać jeszcze obrazki. 


W razie braku weny ( czyli teraz :-/ ) będę zaglądać do tej zakładki, a na razie zapraszam do pisania. 



2. Paczajcie na prawy pasek :-) Nowe info 

3. Zapraszam na nowego bloga ( prawy pasek ) 

4. Wena tylko na Fedemilę... A z tego raczej rozdziału na sklecę...

Papatki... 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz